Friday, June 25, 2010

kenapa entry tk blog begitu

salam...
title? no 7?
hmmmm...perkaitan yg menghubungkannya adalah saya..=),heee~
sebab saya suka no 7..

1. saya lahir bulan julai

2. yoona,(snsd)...memakai no 7

3. saya msuk mktb bulan 7..haha,kepoyoan tahap melampau nihhhhh...

4. saya suka kombinasi no 87..kenape plak ?haha...sbb sy lahir tahun nie..=)
(mcm lari ja dari tajuk kan, "saya suka no 7" ...


bingkisan tk sy dan kamu :

Ya Allah, hambaMu ini telah tersesat jalan. Ampunilah dosa-dosa hambaMu ini.Sesungguhnya engkau Maha Pengampun dan penerima taubat. Berilah kekuatan kepadaku untuk menghadapi godaan keremajaan ini. Anugerahkan kepadaku perasaan benci kepada maksiat. Hiasilah diriku dengan akhlak mulia. Ibu dan ayah, anakmu berdosa. Engkau jaga diriku sedari kecil dengan kasih sayang. Mengapa kucurahkan kasih itu kepada orang lain. Oh Tuhan, hambaMu ini berdosa…Amin yarabbal alamin…

No comments:

Post a Comment